BurakoRPG forum - darmowe sesje!

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-04-17 20:46:46

Gumiś

Administrator

Skąd: Kupa
Zarejestrowany: 2008-12-28
Posty: 100000003
Punktów :   

Głaz RPG - rekrutacja

Po bardzo długiej drodze trafiasz do jakiejś wsi. Od razu rzuca Ci się w oczy przysadzisty budynek z próchniejącego drewna. Nagle przez otwarte okno wylatuje krzesło. Nie masz wątpliwości, jest to karczma. Gdy otwierasz drzwi, tuż pod Twoje nogi upada pijany niziołek. Natychmiast zostaje odciągnięty przez dwójkę krasnoludów, którzy przepraszająco się na Ciebie patrzą. Gdy kroczysz w stronę szynkwasu, nagle ktoś rzuca w ciebie kuflem. Karczmarz z zaciekawieniem patrzy na Ciebie, gdy rozmasowujesz trafione miejsce. Zrzucasz kaptur.

Rasa:

- Jesteś człowiekiem. Ludzie ze znudzeniem kontynuują swoje zajęcia.


Człowiek:
Dodatkowe dziesięć punktów do rozdzielenia na starcie.
Zalecana klasa: Dowolna


Elegancja: 4/ 6
Arogancja: 2/ 6
Wzbudzany Strach: 4/ 6
Współczucie: 5/ 6
Mściwość: 2/ 6



- Wspaniałe błyszczące włosy wylewają się na ramiona. Szpiczaste uszy i zielone oczy mówią że jesteś leśnym elfem.

Elf Leśny:
+ 8 inicjatywa, +6 zręczność
Zalecane: Łucznik, Zabójca


Elegancja: 6/ 6
Arogancja: 4/ 6
Wzbudzany Strach: 5/ 6
Współczucie: 6/ 6
Mściwość: 2/ 6


- Gdy zdejmujesz kaptur, wszyscy zamierają. Kilka osób z wrzaskiem opuszcza karczmę. Karczmarz już szykuje najlepsze wino. Całkowicie białe włosy, ciemnofioletowa skóra i czerwone oczy to charakterystyczne cechy wyglądu mrocznych elfów.


Mroczny elf:
Inteligencja +3, Inicjatywa +2, Mądrość +3, Zręczność +4,
Zalecane:
Czarodziej, Zabójca, Nekromanta, Mag


Elegancja: 6/ 6
Arogancja: 6/ 6
Wzbudzany Strach: 6/ 6
Współczucie: 0/ 6 (rodzą się bez niego)
Mściwość: 6/ 6


- Tłum zauważa brodę. Piwne oczy wpatrują się w agresora. Gdy twe mięśnie napinają się, zbroja na Tobie trzeszczy.


Krasnolud:
+8 wytrzymałość, +2 siła, +5 mądrość, widzi w ciemności,
Zalecane: Wojownik, Berserker, Druid (Du'id)


Elegancja: 1/ 6
Arogancja: 2/ 6
Wzbudzany Strach: 5/ 6
Współczucie: 6/ 6
Mściwość: 5/ 6


- Wyłupiaste oczy zezują po całej karczmie. Kilka osób rzuca kuflami w goblinoida.

Hobgoblin:
+2 do każdej statystyki. Potrafią tworzyć runy Ag i Heh w ilości jedna dzienne bez użycia many.
Zalecane: Dowolna klasa.


Elegancja: 1/ 6
Arogancja: 1/ 6
Wzbudzany Strach: 2/ 6
Współczucie: 1/ 6
Mściwość: 2/ 6
 

- Niziołek zrzuca swój kaptur. Piwne oczy promieniują radością.

Niziołek:
+ 5 szczęście, +5 zręczność, potrafią znikać na sekundę zużywając 5 pkt many.
Zalecane: Dowolne


Elegancja: 5/ 6
Arogancja: 3/ 6
Wzbudzany Strach: 0/ 6
Współczucie: 5/ 6
Mściwość: 1/ 6
   

- Tępa twarz poorana bliznami i wzrost trzech metrów mówi wszystkim, że jesteś trollem.

Troll:
Siła +25, Wytrzymałość +4 na poziom. Nie nosi zbroi ani broni magicznych.
Zalecane: Berserker


Elegancja: 2/ 6
Arogancja: 4/ 6
Wzbudzany Strach: 5/ 6 (wśród ludzi, mroczne elfy z nich szydzą)
Współczucie: 0/ 6 (żyją samotnie)
Mściwość: 6/ 6
 

- Dziwna mgiełka wiruje wokół niematerialnej postaci. Nagle jakieś dziecko wykrzykuje: "To dżin!"

Dżin:
Odporność na zwykłe obrażenia, podatność na magię 500%. Nie nosi na sobie nic, nie używa przedmiotów.
Zalecane: Mag


Elegancja: 5/ 6
Arogancja: 4/ 6
Wzbudzany Strach: 6/ 6
Współczucie: 4/ 6
Mściwość: 6/ 6


Klasa:

Legenda:
1.    Premia do ataku fizycznego na poziom.
2.    Premia do ataku magicznego na poziom.
3.    Punkty życia na poziom.
4.    Punkty many na poziom.
5.    Dodatkowy pancerz na 5 poziomów.
6.    Dodatki.

- Wyciągasz włócznię, podnosisz tarczę na wysokość oczu i powoli kroczysz w stronę agresora. Jesteś legionistą.

Legionista:
1. 1
2. 0
3. 20
4. 0
5. 5
6. brak

- Wyjmujesz miecz i szybkim krokiem ruszasz w stronę pijaka.

Wojownik:
1. 2
2. 0
3. 10
4. 0
5. 3
6. brak

- Zwinnie kroczysz, a raczej podskakujesz w stronę pijaka. Otwartą dłonią zatrzymujesz lecące krzesło i powalasz do potężnym kopnięciem w twarz.

Mnich:
Opis: Mnisi mieszkają w klasztorach i zwykle służą dobrym bóstwom. Zwykle odprawiają rytuały i modlą się całymi dniami. Bronie uważają za rzecz nieczystą i walczą przy użyciu ciała. Są bardzo zręczni i obeznani z alchemią. Zwykle wątłej budowy, lecz zawsze są gotowi do obrony.

1. 3
2. 0
3. 8
4. 0
5. 6
6. Nie może używać broni ani zbroi. Inicjatywa na poziom +7.

- Zwinne ruchy, ciche sapanie i siwe włosy pokazują, że jesteś wiedźminem. Twój kodeks honorowy zabrania atakowania ludzi bronią, więc zdejmujesz rękawice i solidnie policzkujesz pijaka.

Wiedźmin:
Opis: Zabójca wszelkich istot dręczących ludzi.
1. 2
2. 1
3. 9
4. 5
5. 2
6. Nie używa tarcz oraz potrafi obsługiwać tylko miecze. Nosi tylko lekkie zbroje. Obrażenia zadawane ludziom -2, obrażenia zadawane zwierzętom +1, obrażenia zadawane potworom +2, obrażenia zadawane istotom magicznym (za wyjątkiem ludzi) +4. Potrafi zużyć 5  pkt many by spróbować zniszczyć potwora. Wzór to: 1k6*(poziom postaci) – ilość PŻ potwora. Jeśli wynik będzie dodatni, potwór umrze.


- Podłoga zaczyna ożywać. Wyrastają z niej korzenie które łapią mężczyznę i podrzucają nim.

Druid:
1. 2.0
2. 0,5
3. 7
4. 7
5. 2
6. Wezwanie zwierzęcia raz dziennie (1-3 pies, 3-5 wilk, 5-10 niedźwiedź, 10+ ent, naturalne inwokacje 1k4 na 3 poziomy

- Kręgosłup mężczyzny powiększa się, aż w końcu rozsadza pijaczka. Natychmiast podbiegasz do szczątków i zaczynasz je jeść, krew jest na całym twoim ciele.

Nekromanta:
Opis: Czciciel zła, władca trupów.
1. 0,5
2. 1,5
3. 4
4. 15
5. 1
6. Czary. Przywołanie nieumarłego trzy razy dziennie (1-3 szkielet, 3-5 zombie, 5-10 lisz, 10+ rozpruwacz

- Z twych palców wystrzeliwuje promień magii, po którym człowiek pada na ziemie. Jego skóra świeci sięna niebiesko.

Mag:
Opis: Czarownik posługujący się czystą mocą
Wymagany charakter: Dowolny chaotyczny.
1. 1
2. 3
3. 6
4. 20
5. 2
6. Inwokacje, 1k4 na 3 poziomy, dowolny żywioł. Wykrywa pułapki.

- Do jednej ręki bierzesz klejnot, w drugiej trzymasz różdżkę. Mamroczesz coś, zamykasz oczy. Po chwili z różdżki wylatuje tak gorący promień światła, że skóra pijaka natychmiast spala się, pozostawiając same kości i alkohol.

Czarodziej:
1. 0,5
2. 3
3. 4
4. 15
5. 1
6. Rzuca zaklęcia przy pomocy klejnotów i cennych przedmiotów.

- Giń, niewierny! - wykrzykujesz i ruszasz z młotem na pijaka. Zapach kadzidła trzymanego w lewej ręce już dawno go sparaliżował, więc jednym ciosem rozwalasz mu czaszkę.

Inkwizytor:
Opis: Inkwizytorzy to przedłużenie ramienia władzy bóstw. Po cichu zabijają wrogów swego kościoła, odprawiają egzorcyzmy, szukają oszustów, niszczą wiarę w zabobony oraz załatwiają szemrane interesy w imieniu kościoła. Jest to połączenie mnicha i kapłana.

1. 2
2. 0
3. 10
4. 8
5. 4
6. Używa tylko młotów. Nosi maksymalnie średnie pancerze. Nie używa rękawic. Musi chodzić w butach. Rzuca czary kapłana do 6 poziomu oraz wypędza diabły przy pomocy kadzidła.



- Zdejmujesz z pleców wielki topór i ruszasz w stronę dziadka rozwalając wszystko na swojej drodze.

Berserker:
Wymagany charakter: Dowolny chaotyczny.
1. 4
2. 1
3. 8
4. 3
5. 1
6. Może wpaść w amok, zadając podwójne obrażenia, ale odnosząc potrójne z 5-cio turowym opóźnieniem. Przekazuje manę. Nie nosi zbroi i tarczy. Szybkość biegu +10%

- Wyjmujesz dwuręczny miecz świecącym lekkim, magicznym światłem. Gdy tniesz pijaczka, z twych ust wylatują okrzyki do dobrych bóstw.

Paladyn:
Opis: Paladyn to wojownik, który mieczem wbija wiarę do głów niewiernych. Paladyni to wyznawcy tylko dobrych bóstw. Ich głównym patronem jest Pogus, bóg-lew. 

1. 2
2. 1
3. 12
4. 5
5. 3
6. Może używać czarów kapłana do 5-tego poziomu.



- Zaczynasz się modlić. Powietrze zaczyna drżeć, a po chwili siniec znika. Pijak osłupiały gapi się na Ciebie, a po chwili upada sztywno na twarz.

Kapłan:
Opis: Kapłani czczą wiele bóstw, od tych których symbole stoją w domach chłopów, do tych, które czczą tajemnicze złe sekty. Dobrzy kapłani specjalizują się w leczeniu ran i chorób, przynosząc chwałę swym bóstwom. Źli natomiast zabijają wyznawców innych religii, zdobywając w ten sposób poparcie swych mrocznych panów. Najsilniejszy bóg dobra to Taro (mężczyzna), a najpotężniejszy zły to Lloth (ona). 
1. 0.5
2. 2
3. 5
4. 12
5. 2

- Wyjmujesz pokryty trucizną nóż i starannie obracasz go w dłoni. Nagle skaczesz prosto na pijaka, wbijasz mu sztylet w oko jedną ręką, wyjmujesz go drugą, wycierasz o strój innego śpiącego klienta karczmy, odbijasz się, lądujesz przed szynkwasem, chowasz nóż do pochwy i zamawiasz piwo. Karczmarz gwiżdże z podziwem.

Zabójca:
1. 2
2. 0
3. 5
4. 0
5. 0
6. Cios od tyłu zawsze zabija.

- Naciągasz strzałę na cięciwę. Ta trafia pijaka w pierś.

Łucznik:
1. 3
2. 0
3. 7
4. 0
5. 1
6. brak




Statystyki:


- Siła - pozwala posługiwać się cięższą bronią, co siódmy poziom dodaje +1 do obrażeń fizycznych.
- Zręczność - pozwala częściej trafiać, co siódmy poziom dodaje +1 do obrażeń fizycznych.
- Inteligencja - pozwala używać lepszych kosturów, co siódmy poziom dodaje +1 do obrażeń magicznych
- Mądrość – pozwala na przygotowywanie większej ilości czarów i zapamiętywanie. Co trzy poziomy możesz zapamiętać dodatkowy czar.
- Wytrzymałość - pozwala nosić cięższe zbroje, co siódmy poziom dodaje + 1 do wartości pancerza.
- Inicjatywa – pozwala na częstsze ataki fizyczne, co czternasty poziom daje nam dodatkowy ruch w turze.
- Wiedza – pozwala na korzystanie z potężniejszych zwojów oraz tworzenie lepszych run.
- Szczęście - wiadomo, nie istnieje, ale może zdziałać cuda, co siódmy poziom dodaje +1 do rzutów na szczęście.



Karta postaci do wypełnienia:

UWAGA! ZANIM WYPEŁNISZ KARTĘ PRZECZYTAJ POMOCE FABULARNE!

Imię:
Rasa:
Klasa:
Statystyki (razem z bonusami rasowymi):
Opis wyglądu:
Opis charakteru:
Charakter (do wyboru charaktery z D&D, czyli składające się z dwóch członów: Stosunek wobec prawa (chaotyczny, praworządny, neutralny) + charakter (zły, dobry, neutralny), przy czym nie istnieje "neutralny neutralny", lecz "prawdziwie neutralny".

Ostatnio edytowany przez Gumiś (2009-05-16 09:50:02)

Offline

 

#2 2009-05-05 20:02:47

balrooges

Sokolnik

Zarejestrowany: 2009-04-17
Posty: 13
Punktów :   

Re: Głaz RPG - rekrutacja

Nelhaar
Elf leśny
Łucznik
Elegancja: 6/ 6
Arogancja: 4/ 6
Wzbudzany Strach: 5/ 6
Współczucie: 6/ 6
Mściwość: 2/ 6
+ 8 inicjatywa, +6 zręczność
1.    Premia do ataku fizycznego na poziom. + 3
2.    Premia do ataku magicznego na poziom. - 0
3.    Punkty życia na poziom. + 7
4.    Punkty many na poziom. - 0
5.    Dodatkowy pancerz na 5 poziomów. + 1
Zielone oczy, błyszczące włosy, szpiczaste uszy, wzrost 175, szczupła budowa ciała o wysportowanej sylwetce.
Praworządny, dobry

Moje miasto to Ruthilin

To będę JA

Ostatnio edytowany przez balrooges (2009-05-12 21:54:47)


Piszę poprawnie i po Polsku

Zrobić coś i nie spieprzyć tego.....

Offline

 

#3 2009-05-09 22:06:27

Gumiś

Administrator

Skąd: Kupa
Zarejestrowany: 2008-12-28
Posty: 100000003
Punktów :   

Re: Głaz RPG - rekrutacja

Gómish
Mistrz gry
Poziom: 99999999999999999999
Siła: 99999999999999999999
itd.
umie latać
ubjawia się w postaci bezgłowego motyla z dwuręcznym ziemniakiem w dłoni.

Offline

 

#4 2009-05-12 21:41:12

balrooges

Sokolnik

Zarejestrowany: 2009-04-17
Posty: 13
Punktów :   

Re: Głaz RPG - rekrutacja

ale chyba takiej postaci to nie ma


Piszę poprawnie i po Polsku

Zrobić coś i nie spieprzyć tego.....

Offline

 

#5 2009-05-13 13:54:24

Gumiś

Administrator

Skąd: Kupa
Zarejestrowany: 2008-12-28
Posty: 100000003
Punktów :   

Re: Głaz RPG - rekrutacja

Mam już pomysł na fabułę... Brrrr!!! Będzie zimno! Coś z potężną harfą... i wielkie moce!

Offline

 

#6 2009-05-16 09:02:54

Ja

Chłop

519203
Zarejestrowany: 2009-05-16
Posty: 3
Punktów :   

Re: Głaz RPG - rekrutacja

Oczywiście będę grał, czekam na uzupełnioną listę klas.

Offline

 

#7 2009-05-16 09:52:17

Gumiś

Administrator

Skąd: Kupa
Zarejestrowany: 2008-12-28
Posty: 100000003
Punktów :   

Re: Głaz RPG - rekrutacja

Zedytowane.

Offline

 

#8 2009-05-21 20:03:29

balrooges

Sokolnik

Zarejestrowany: 2009-04-17
Posty: 13
Punktów :   

Re: Głaz RPG - rekrutacja

Chyba tutaj nie ruszymy - może jednak przeniesiemy całą grę na forum plemion przynajmniej się ruszy...


Piszę poprawnie i po Polsku

Zrobić coś i nie spieprzyć tego.....

Offline

 

#9 2009-05-23 15:00:01

Gumiś

Administrator

Skąd: Kupa
Zarejestrowany: 2008-12-28
Posty: 100000003
Punktów :   

Re: Głaz RPG - rekrutacja

Nie bo z plemion grasz tak naprawdę tylko Ty a z innych miejsc może nawet 50 osób się wyciśnie (tylko nie wiem po co). Zielony no graj wymyśl sobie postać a ja Ci powiem jak się ma do gry

Offline

 
Prosimy o zmianę skórki forum na "tibia" nie z powodu nazwy, lecz w celu doklimatyzowania wszystkiego i polepszenia widoczności czcionek.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.square.pun.pl www.animp-shaiya.pun.pl www.klasacpolitechnika.pun.pl www.gsembclan.pun.pl www.gra-bakugan-gra.pun.pl